Megkönnyíti a vállalkozók életét a székhelyszolgáltatás.

Szponzorált tartalom

székhelyszolgáltatás budapest

székhelyszolgáltatás budapest

A vállalkozók számára fontos, hogy tisztában legyenek a székhellyel és a székhelyszolgáltatóval kapcsolatos fogalmakkal, hiszen ezek az alapvető tényezők hozzájárulnak a sikeres üzleti működéshez. A székhelyszolgáltatás olyan szolgáltatás, amelyet a vállalkozók igénybe vehetnek, ha nincs saját irodájuk vagy székhelyük, vagy ha szeretnék kiszervezni az irodai teendőket, ilyen szolgáltatást kínál már több mint egy évtizede magas minőségben a szekhelyszolgaltatas24.hu, így ha székhelyszolgáltatás budapest témájában keresgélünk, itt jó helyen járunk.

A székhely az a hely, ahol a vállalkozás jogi címe található. Ez lehet egy iroda, lakás vagy egyéb ingatlan. A székhely azért fontos, mert a vállalkozásnak be kell jelentenie az adóhivatalnak, hogy hol található a székhelye. A székhely adózási és jogi kérdésekre is hatással van, például a helyi adók, az iparűzési adó, a cégjegyzékbe bejegyzés és a hatósági engedélyek tekintetében. E tekintetben érdemes megjegyezni, hogy a szekhelyszolgaltatas24.hu-nál van lehetőség Újlengyelben bejegyzett székhelyre is. Ennek pedig azért van jelentősége, mert itt nem kell iparűzési adót fizetni. Így jelentős összegeket takaríthat meg egy vállalkozás. A székhely minden vállalkozás számára kötelező, mivel a vállalkozásnak jogi címmel kell rendelkeznie. A székhelyet tehát minden vállalkozásnak meg kell jelölnie a cégbejegyzés során. A vállalkozásoknak általában van saját irodájuk vagy székhelyük, de vannak olyan vállalkozások is, amelyek kisebb költségvetéssel dolgoznak, és nem engedhetik meg maguknak egy saját iroda fenntartását.

A vállalkozásnak kötelező az irodáját megfelelően jelölni cégtáblával, amely jól látható a közterületről. Ha ez nem történik meg szabályszerűen, akkor a cégbíróság vagy az adóhatóság törli az adószámot. A cégtáblán a vállalkozás neve jelenik meg, amely megfelel a jogszabályoknak és a bírói gyakorlatnak. Ezt is vállalja a szekhelyszolgáltatas24.hu, így a székhelyszolgáltatás budapest kérdésében ez is egy nagy pozitívum.

A jogszabályoknak megfelelően a székhelyszolgáltató köteles átvenni mindenféle postát, beleértve a hivatalos és nem hivatalos leveleket is. Az átvételhez hivatalos, postára bejelentett meghatalmazásra van szükség. Az, aki már kapott ajánlott levelet a székhelyén nem tartózkodva, tudja, hogy mennyire előnyös lehet ez a szolgáltatás. Az 7/2017. IM rendelet előírja, hogy a székhelyszolgáltató köteles értesíteni az ügyfelet az átvett postáról 24 órán belül. A rendelet értelmében minden levél tartalmát automatikusan beszkennelik, nem csak külön kérésre, és ezt el is végzi a szekhelyszolgaltatas24.hu is, a lehető leghamarabb. Az elektronikus archiválás megvalósítása szintén kötelező. Annak érdekében, hogy az ügyfél megismerhesse az átvett levelek tartalmát, szkennelés után elektronikus formában is továbbítják azokat. Ennek eredményeként a szekhelyszolgaltatas24.hu ügyfele az átvételtől számított legfeljebb 2 órán belül hozzáfér a levelek tartalmához. Havonta, a következő hónap elején, az összes küldeményt postai úton továbbítják, amelynek díjai már a székhelyszolgáltatás díjának részét képezik. Az átvett és szkennelt levelek postára adása minden hónap első hetében történik. Sajnos sok szolgáltató nem biztosítja ezt a szolgáltatást, vagy csak külön díjazás ellenében érhető el. Itt ez automatikusan jár minden csomagban.

Amikor szolgáltatót választ, mindenképpen figyeljen erre a szolgáltatásra. Így ha székhelyszolgáltatás budapest a kérdés, akkor a szekhelyszolgaltatas24.hu a válasz, hisz több mint tíz éve biztosítják, hogy korrekt és szakszerű legyen az együttműködés az ügyfelekkel és a hatóságokkal.

spacer