Szponzorált tartalom
Miután elindítottam a saját vállalkozásomat sokáig keresgéltem megfelelő partnerek után. Sok időbe telt, amíg megtaláltam azokat az embereket, akikkel hasonlóan gondolkozunk és hasonló minőségű munkát is végzünk. Viszont, mára szerencsére sikerült minden területen megtalálnom a legjobb szakembereket.
Miután beindult a vállalkozás, akkor viszont egyre több feladatot kellett kiadnom a kezeim közül. Így, muszáj volt olyan vállalkozásokat találnom, akik ezeket a feladatokat át tudják venni tőlem. Ilyen vállalkozás volt a Székhelycentrum is. Nekik köszönhetően ma már nem kell a székhelyem ügyeivel foglalkoznom.
Amikor először kezdtem el székhelyszolgáltatás után kutatni az interneten, akkor nem volt egyszerű dolgom. Nagyon sok olyan vállalkozás van már, akik székhelyszolgáltatással foglalkoznak. Viszont egyáltalán nem mindegy, hogy melyiket választjuk. Hiszen ezek a szolgáltatások is eltérnek egymástól. Éppen ezért, mielőtt döntünk, midig érdemes lehet átgondolni, hogy mik azok a dolgok, amik nekünk fontosak.
Sok helyen pl. elvárják, hogy személyesen mindig megjelenjen az ügyfél és minden apróságért utaznia kell mindenkinek. Ez nem csak felesleges időt vesz el, de költséges is. Ezzel szemben a Székhelycentrumnál, ha nem szeretnél, akkor egyáltalán nem kell személyesen megjelenni még a papírmunkához sem. Online minden fontos ügyet el tudtok intézni. Ez sokkal egyszerűbb, gyorsabb és ügyfélbarátabb megoldás. Szerintem már ebből is látszik, hogy mennyire fontos számukra az ügyfeleik kényelme és elégedettsége.
Ha már a kényelemről van szó: a Székhelycentrum azt sem várja el, hogy a székhelyedre érkező leveleket személyesen vedd át. Ezeket mindig elküldik Neked postán az általad megadott címre. Illetve nem csak a leveleket, hanem minden postai küldeményt. Ennek köszönhetően nem fogsz lemaradni semmilyen fontos levélről és még utaznod sem kell ehhez.
Országosan bárhonnan lehet keresni a Székhelycentrumot. Nagyon szívesen segítenek minden olyan vállalkozásnak, akik nem szeretnének a székhelyükkel foglalkozni, ezért inkább rábíznák ezt a feladatot másra.
Amennyiben egyéni vállalkozó vagy és a vállalkozásod az otthonodba van bejelentve, akkor is érdemes lehet elgondolkozni azon, hogy esetleg egy külső helyszínen legyen a vállalkozás székhelye. Hiszen a hatósági intézkedések és látogatások mind a székhelyen történnek. Amennyiben ez az otthonunk, akkor bizony kellemetlen helyzetbe is kerülhetünk. Azonban, abban az esetben, ha ez teljesen külön válik attól a helytől, ahol élünk, akkor semmilyen gond nem érheti a magánéletünket a céges dolgok miatt.
Ezek miatt érdemes lehet elgondolkozni a székhelyszolgáltatáson. Hisz a Székhelycentrumnak köszönhetően továbbra sem kell a székhellyel foglalkoznod, ezáltal több feladatod nem keletkezik, de sokkal nyugodtabban aludhatsz el minden este.
Ha már van székhelyed, de szívesen rábíznád másra ezt a feladatot, akkor akár székhelyváltoztatással is megteheted ezt. Egy vállalkozás székhelyét akárhányszor meg lehet változtatni, nem kell hozzá különöseb indok. Ha úgy érzed, hogy szükséged van a Székhelycentrum szolgáltatására, akkor keresd őket bizalommal!
Nagyon türelmesek is az ügyfeleikkel, ezért szerintem aki őket választja csak jól járhat. Ha valami miatt fizetési nehézséged adódna, akkor sincs semmi gond, hiszen nem bontják fel egyből a szerződést. 3 hónapig csak felfüggesztésre kerül, ezért amennyiben ez idő alatt újra igénybe szeretnéd és tudod venni a vállalkozást, akkor ezt megteheted.
Ma már több, mint 16.000 elégedett ügyféllel rendelkeznek, ami szerintem már egy nagyon szép szám. Ennyi elégedett ügyféllel már szerintem elmondható, hogy valóban minőségi munkát végeznek és tudják, hogy az ügyfeleiknek mire van szüksége.
A weboldalukon részletesen tudsz tájékozódni a csomagajánlatokról, a székhelyszolgáltatás részleteiről és a Székhelycentrumról is többet megtudhatsz. Ha fel szeretnéd venni velük a kapcsolatot, akkor ezt a weboldalon keresztül is megteheted.
Ismerd meg a Székhelycentrum szolgáltatását és élj ezzel a nagyszerű lehetőséggel!