A Keresőreklám a PPC kampányok szakértője.

ppc kampányok

ppc kampányok

A net alapjaiban változtatta meg azt, miképpen gondolkodnak az emberek a reklámokról – s hogy egy újonnan piacra lépő szereplőnek milyen stratégiát érdemes követnie, ha sikeres szeretne lenni. Nos, új “játékosként” miért invesztálna súlyos összegeket olyan megoldásba, amihez nincs elég pénze? A PPC kampányok, ahol az egyes látogatók után kell csak fizetni, nem pedig magáért a reklámért, azok az olyan újonnan induló vállalkozások számára is elérhetőek, akik nincsenek tele marketingre költhető pénzzel. A PPC kampányok előnye az lesz tehát, hogy nem kell csak azért perkálnia a megrendelőnek, mert a hirdetése láthatóvá válik! Ha belegondolunk, egy tévés szpot után ennek megfelelően kell fizetni – annak ellenére, hogy lehet, a reklám után senki nem fog egyetlen hirdetett terméket sem megvásárolni. (Ez mondjuk valószínűtlen, de matematikailag lehetséges.) Szóval ha csak moderált összeg áll rendelkezésre, amit el lehet költeni reklámra, akkor a Keresőreklám a PPC kampányok mellett tör lándzsát, mert adott összegig ezek hajtják a legnagyobb hasznot. Így működik a Google féle AdWords, és így “üzemelnek” a Facebook hirdetései is. Térjen rá erre az útra, ha ez jobban megéri Önnek!

spacer